vrijdag 2 juni 2017

Een nieuwe blog!

De afgelopen weken heb ik zo tussen de bedrijven door wat zitten peinzen wat ik nu eigenlijk verder met mijn blog wilde. Eens terugscrollend tussen mijn blogberichten viel me nog weer eens op dat de beste samenvatting ervan is dat het over vanalles en nog wat gaat. Al ging het het laatste jaar vaak over interieurgeklus. Maar nu ik mijn hobby wat betreft zelf kleding maken weer heb opgepakt, twijfelde ik of ik daar wel of niet over zou gaan bloggen. Want steeds weer verhalen over de kleding die ik in elkaar zet is m.i. ook niet voor iedereen interessant. Daarvoor moet je denk ik toch ook wel een beetje bezet zijn met het naaivirus, anders gaat dat algauw vervelen.

Na een poos wikken en wegen de knoop doorgehakt om voor alles wat met naaien te maken heeft een ander blog op te gaan zetten, en op dit blog gewoon lekker door te bloggen over van-alles-en-nog-wat!

Deze week heb ben ik dus achter de schermen druk bezig geweest met het opzetten van mijn tweede blog. Allereerst een tijdje lopen peinzen over de naam. En uiteindelijk gekozen voor de naam 'kant & katoen', wat zowel een verwijzing is naar onze naam als naar textielsoorten.

Daarna ben ik in Blogger aan de slag gegaan om het blog vorm te geven. Vervolgens heb ik de spaarzame berichten van dit blog die naai-gerelateerd waren daarheen gekopieerd. Nog één of twee nieuwe blogberichten erbij geplaatst. En nu is het tijd om van start te gaan en er wat publiciteit aan te gaan geven!

Wie het leuk vindt om ons ook op mijn andere blog te volgen: veel leesplezier op mijn nieuwe blog!

Klik op de afbeelding om als je er een kijkje wilt nemen!


Er zullen zowel hier als daar nog zeker veel blogberichten volgen!


2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk hartstikke leuk, ook daar ga ik je volgen. Alhoewel ik geen kleding kan maken, quilt en haak ik. Gewoon gezellig toch en zien wat jij maakt.
    We keep in touch, ben je nog niet vergeten (als je begrijpt wat ik bedoel), even ook druk met oma zijn.
    Groetjes Coby een fijn Pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me ook daar gaat volgen. En ik weet wat je bedoelt, ik hoor het wel wanneer je tijd hebt!

      Verwijderen