zaterdag 11 oktober 2014

Rommelmarkt

Vandaag was er bij ons in het dorp een rommelmarkt van de kerk.

Gisteravond had Cor al wat spulletjes van ons daar naartoe gebracht. Toen hij terug kwam kon ik het natuurlijk niet nalaten te vragen of er leuke spullen waren. Hij dacht van niet. Dat het toch niet veel soeps was...

Maar goed, daar dacht ik vanmorgen gelukkig toch wel anders over toen ik even een kijkje ging nemen! 
Ik ben weer erg blij met de leuke spulletjes die ik er vond:



Een stapeltje borden en 6 mooie kop en schotels.


Een paar vazen. Toegegeven, zo zijn ze ook niet erg mooi. Maar dat komt nog wel goed!
En verder nog een leuke rugtas voor Lisanne en wat ringen voor de weckpotten.

Al met al gewoon goed geslaagd!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vondst dat servies! liefs van Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Net als de kringloopwinkel, het is altijd een verrassing en je komt prachtige en handige dingen tegen.

    BeantwoordenVerwijderen