zaterdag 16 augustus 2014

Kinderkeukentje

Het was al een tijdje m'n plan om voor Lisanne een klein keukentje te maken. Steeds als ik bij een kringloop was speurde ik naar een geschikt klein kastje. Maar steeds vond ik niets naar mijn zin. Tot ik een paar weken geleden bij de kringloop in Dordrecht liep. En daar vond ik zomaar een 'kant-en-klaar' keukentje. Nou ja, het model dan. Dat was oké... maar de rest kon wel een opknapbeurtje gebruiken...


Daar gingen een paar weken overheen voordat dat vorm kreeg. Maar in de eerste weken van de vakantie heb ik de kwast ter hand gepakt en het keukentje opgeknapt. 


Het geheel maakte ik af met een paar gordijntjes. De gordijntjes zijn gemaakt van een paar IKEA-theedoeken; zodoende hoefde ik er alleen maar een tunneltje in te zetten en klaar waren de gordijntjes.


Aan de zijkant van het keukentje kwamen twee haakjes. En van één theedoek (ook van IKEA) maakte ik twee kleine theedoekjes.


Alle keukenspulletjes erin en de kleine meid kan naar hartelust spelen!

3 opmerkingen:

  1. Hehe. Mooi resultaat. Ik maakte onlangs ook zo'n mini-keuken en ik hoop dat je dochtertje er evenveel plezier aan beleeft dan mijn neefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden!! Wat een bofferd, je kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!! Had het nog niet gezien.... Wat zal Lisanne er blij mee zijn. Kan ze je lekker helpen met inmaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen