donderdag 17 april 2014

Oude liefde roest niet!

Vandaag was ik voor een cursus een dagje in Gouda op de Pabo.
Wat leuk om weer eens 'op het oude honk' te zijn!





Ik heb m'n ogen uitgekeken want het gebouw bleek behoorlijk uitgebouwd te zijn. Ook de nieuwe studentenflat was destijds nog helemaal niet in beeld.

Toch vond ik het erg leuk weer eens op de Pabo rond te lopen!
In mei mag ik nog een keer. 
Voor het vervolg van de cursus. Die overigens ook erg boeiend en nuttig was!

Ook leuk om weer eens wat van Gouda te zien.
Ik was er jaren niet meer geweest.

Nu heb ik een goed voornemen: om er eens samen met Cor naar toe te gaan!
Ik had graag ook weer eens door de binnenstad geslenterd...
... maar daar was uiteraard geen tijd voor.

Een paar 'heimweeplaatjes' (van internet).



2 opmerkingen:

  1. Gouda... Leuk!! Vooral om te winkelen en rond te slenteren ;)
    Wat voor cursus volg je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een cursus voor mijn werk. Een training voor een observatieprogramma wat we bij ons op school gebruiken.
    Ik heb jaren in Gouda op school gezeten, en vond het erg leuk er weer eens te zijn. Maar graag wil ik er nog eens heen om te winkelen en te slenteren inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen