vrijdag 14 maart 2014

Instagram

Al een tijdje heb ik een Instagram-account. Maar eigenlijk deed ik er niet veel mee. 
Tot van de week! Ineens heb ik de smaak te pakken!
Het leuke aan Instagram vind ik dat je heel makkelijk een leuk filter over je foto kunt zetten.

Onderstaande foto's zette ik deze week op Instagram. Hier zie je ze zonder filter. Als je wilt weten hoe het met filter eruit ziet, moet je even op de Instagram-badge rechtsboven klikken.




Een boeketje mooie tulpjes in huis.



Gerben in een speeltrein in het winkelcentrum.



Even lekker in de zon met m'n CAL-haakwerk!



Wat blad verwijderd in de voortuin en even de boel los geharkt.





Genieten van de krokussen en de bloesem.




Lisanne vindt tuingrond wel lekker en speelt weer voor brandweervrouwtje!



Jochem en Gerben aan het 'metselen'.


Fijn weekend!!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten